Flower Power

De sidste par dage er blandt andet gået med at lede efter stof til en sengerand, jeg er igang med til Augustas tremmeseng. Jeg har sparet en masse penge på både madras og senge ved at købe formskum på mål, og nu mangler jeg bare at få sat stof på. Jeg er ret vild med Liberty of London stofferne, især de småblomstrede motiver, og er faldet over en britisk shop, som sælger Liberty til fornuftige priser. Og nu venter jeg så bare spændt på, at min ordre ankommer i posten, så projektet kan blive gjort færdig (det skal nok blive spændende, eftersom jeg ikke er nogen haj med en symaskine! – men hvor intet vover, intet sparer).

Jeg er faktisk ret overrasket over, at jeg har en pakke med lyserøde og hvide blomster på vej i posten. Inden Lille A blev født var jeg ret overbevist om, at jeg slet ikke var til hverken blomster eller lyserød; og alligevel er der sneget sig adskillige pigepasteller ind i både lille A’s værelse og gardarobe. Jeg har sågar planer om at investerer i en knaldrød Jieldé lampe. Men ja, man har vel et standpunkt til man tager et nyt? Jeg er nok stadig en anelse mere kræsen end hvad godt er, men ikke desto står døren nu på klem til en ny verden af douce rosa og ja, blomster.

Og nu vi er ved blomster – jeg er faldet over en række blomstrede lækkerier, som hellere end gerne måtte finde vej ind i Augustas sommergardarobe.

flower power

  1. Blomstret kjole fra Norlie (lige nu på udsalg til 84,50,-)
  2. Denne blomstrede skønhed er fra én af mine ynglings net-destinationer, når det gælder tøj til baby og børn: Caramel Baby & Child
  3. Endnu en favorit fra Caramel Baby & Child
  4. Jeg er stor fan af Noa Noa’s udvalg i strømper, bodyer og nattøj. Denne blomstrede Noa Noa sommerdragt er da skøn!
  5. Fin kjole fra Liberty of London
  6. Rosa body med blomster fra Mini A Ture

/Amanda

Skriv et svar

