Projekt børnetapet

Nu har vi endelig fået ryddet lille A’s værelse (lige med undtagelse af et par småting) og er næsten klar til at rykke alle hendes ting på plads. Ikke fordi hun skal sove derinde før om noget tid eller nødvendigvis har brug for sit eget værelse endnu, men det bliver nu rart at have et sted til alle hendes ting.

Det sidste stykke tid har jeg kigge på tapet til børneværelset! Og hold da op hvor har jeg været meget i tvivl – okay, jeg ved godt det ikke er jordens vigtigste og mest drastiske beslutning, men jeg har bare haft svært ved at beslutte mig (story of my life!). Tapet er jo trods alt en mindre investering (!), så jeg har ikke tænkt mig at skifte det ud igen lige med det samme. Men nu har jeg altså truffet en beslutning, og krydser fingre for et godt resultat.

Jeg synes det kunne være sjovt at samle min egen personlige top 10 over de tapeter, jeg er faldet over undervejs. Here goes…

børnetapet

  1. VENSTRE: tapetshopen HØJRE: photowall
  2. VENSTRE: retrovilla HØJRE: tapetmesteren
  3. VENSTRE: loulechien HØJRE: retrovilla
  4. VENSTRE: famillesummerbelle HØJRE: paperboywallpaper
  5. VENSTRE: tapetmesteren HØJRE: littlecubestudio

Den helt store vinder er fra retrovilla (de har virkelig mange skønne og sjove tapeter) og ser sådan her ud:

a4095267434c86fb075fcd3a103d907b

Nu må vi se hvordan projektet forløber 🙂

/Amanda

One comment

Skriv et svar

