3 ugers countdown

 

TIden flyver virkelig og der er kun 3 uger til termin. Sidste uges utallige skanninger har gjort os ekstra spændte på at møde vores lille (og efterhånden ret tunge) guldklump. Michael har svært ved at vente og satser stort på, at hun kommer ud og leger meget snart. Men nu må vi se. Jeg er stadig ikke helt nået til det punkt, hvor jeg har “fået nok” af at være gravid, men det kan være det kommer.

Igår fik jeg ryddet lidt op i de babysager, jeg har fået samlet i løbet af januar og februar. Selvom det selvfølgelig fra starten har været fristende at kaste sig over søde sparkedragter og legetøj, havde vi besluttet os for at vente til januarudsalget. Dels fordi vi ikke havde noget sted at gøre af babyudstyret og dels fordi pengene skulle række så langt som muligt (og så hjalp det selvfølgelig at vide, vi ventede en pige).

Her er et par af mine favoritter, som har fundet vej hjem til os i de forgange to måneder:

SONY DSC

Nogle gange falder man for noget, som bare må ejes – og det var helt sikkert tilfældet, da jeg faldt over den her håndhæklede kanin fra Estland på Etsy. Forhåbentlig bliver baby ligeså begejstret for den, som jeg er! Hvis man er til hæklede legesager, kan jeg varmt anbefale et smut forbi SIDRUNsZOO.

SONY DSC

Et andet impulskøb var disse to rangler i træ fra Voilá. Det er ingen hemmelighed, at jeg er vild med trælegetøj og så blev det jo kun bedre af, at de var på tilbud. Ranglerne er købt i en legetøjsbutik i City 2, som har et stort udvalg af bl.a. Voilá.

SONY DSC

 

Hevea sutten var faktisk det allerførste, vi købte, da vi fandt ud af, at der var en baby på vej (jeg ved ikke lige hvorfor!). Suttekæden fra Maki fandt jeg på tilbud i sidste måned.

SONY DSC

 

I forrige uge var jeg forbi én af jordens skønneste babybutikker: Purebaby. Jeg havde faktisk udset mig babybørsten på forhånd på deres hjemmeside, så selvom prisen måske er lige i overkanten, røg den med hjem i tasken – bare fordi den er så super blød, lækker og fin.

Skriv et svar

