Ny inspiration til boligen

Som bekendt er vi igang med det helt store renoveringsprojekt i vores lejlighed. Vi har boet i lejligheden siden Juni og er næsten ved vejs ende – og det er jo heldigt eftersom jeg har termin om godt og vel 7 uger. Jeg er allerede begyndt at forestille mig hvordan de forskellige rum skal indrettes, men det er lidt af en udfordring, når pladsen er trang og ideerne mange. Jeg får hele tiden nye ideer, så det bliver spændende at se, hvad det ender med.

Som regel er der god inspiration at hente i boligblade og på nettet, men jeg faldt for nylig også over en ny bog, som jeg kom til at købe (hovsa!): Forvandlinger i boligen af Nicola Kragh og Anitta Behrendt. Jeg er allerede super begejstret for den til trods for, at det er en lidt pebret investering. Det er ikke fordi jeg som sådan har lært noget nyt fra den – men er man glad for boligindretning og fine billeder, kan den helt sikkert anbefales. Her er lige en smagsprøve fra bogen…

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

Skriv et svar

