Tapet or not tapet?

Jeg synes, det er svært med tapeter – der findes en masse fantastiske mønstre og motiver, men jeg kan aldrig helt beslutte mig for, om jeg tør kaste mig ud i at plastre en hel væg til med ét udvalgt mønster. Måske er jeg bare ubeslutsom i virkeligheden. Efter min mening, kan et flot tapet kan tilføje en masse personlighed til et rum, og samtidig det fungere  det også næsten som et helt kunstværk i sig selv…. men tør jeg? Her er nogle tapetmønstre, jeg er stor fan af for tiden. Hvilken ville du vælge?

I´m very undecided when it comes to wallpaper – there are so many great patterns out there, but I can never quite decide whether I have the guts to cover an entire wall with a specific pattern. In my opinion wallpaper can add so much to personality to a room while almost functioning as a gigantic piece of art… but dare I do it? Here are some of the wallpaper patterns I´m loving these days. Which would you chose?

Mosaik fra tapetshopen.se

Arne Jacobsen´s Trapez fra tapetmesteren.dk

Vandrette striber fra tapethuset.dk

FERM Spear fra tapetmesteren.dk

Prisma 2 af Sven Markelius fra tapetmesteren.dk

Arne Jacobsen Ypsilon 2 fra tapetmesteren.dk

One comment

Skriv et svar

