En god bog til ferien!

Egentlig har jeg massere af projekter at fylde min tid ud med i efterårsferien, men forleden fik jeg foræret en bog, som jeg med stor sandsynlighed nok bliver nødt til at smuglæse lidt i alligevel. Jeg har læst et par af Mitch Alboms bøger i forvejen, og var især rigtig begejsret for disse to tankevækkende fortællinger: “The five people you meet in heaven” & “For one more day”.

Mitch Albom, billede fra Amazon.uk.com

Mitch Albom, billede fra Amazon.uk.com

Det er nu godt nok et stykke tid siden, jeg sidst har haft én af Alboms bøger fremme, men jeg glæder mig alligevel til også at se, hvad “the time keeper” har at byde på.

Mitch Albom, billede fra Amazon.uk.com

God læselyst til alle!

Skriv et svar

