Fire skønne efterårskjoler

Jeg elsker når efterårskollektionerne kommer i butikkerne, og denne sæson er jeg faldet pladask for fire fine kjoler fra Reiss, Baum und Pferdgarten og By Malene Birger, som jeg absolut ikke ville have noget imod at tilføje til min gardarobe – men som jeg jo nok desværre ikke kan hoppe i lige med det samme.

I love fall collections and this season I´ve fallen completely in love with four fabulous dresses from Reiss, Baum Und Pferdgarten and By Malene Birger. I wouldn´t mind adding all of them to my current wardrobe although I probably wouldn´t fit into them for another couple of months. 

Baum Und Pferdgarten, 1.999,-
Billede fra shop.baumundpferdgarten.com

Kjole fra Reiss, tilbudspris 580,-
Billede fra reiss.com

By Malene Birger, 1.899,- (fås også i sort)
Billede fra shop.bymalenebirger.com

By Malene Birger, 2.899,-
Billede fra shop.bymalenebirger.com

One comment

Skriv et svar

