Inspirerende typografi

Der er selvfølgelig mange måder at forkæle sig selv på, men for mit vedkommende endte det altså i denne omgang med en ny bog.

Jeg har et eller andet med bøger! Og jeg mener ikke bare det at læse dem (som fx mit sidste indlæg her på bloggen om børnelitteratur), men også bare det at kigge og bladre i dem. Der er et eller andet hyggeligt ved bøger (ordbøger og lovsamlinger undtaget). Og i dag har jeg så tilføjet en bog til min samling. Bogen “Typography sketchbooks” har stået på min ønskeliste, siden jeg stødte på den første gang – og jeg er allerede vildt glad for den. Den er fyldt med fine illustrationer af sketchbøger og andres kreative “kruseduller”.

“Typography sketchbooks”, Steven Heller & Lita Talarico (billede fra Amazon)

Billederne fra bogen herunder er fra Thames & Hudson.

“Typography sketchbooks”

“Typography sketchbooks”

“Typography sketchbooks”

“Typography sketchbooks”

Skriv et svar

